آرشیو دی ماه 1400

طراحي وب سايت با ظاهري جديد

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

دنبال كردن مدل هاي گيوه مردانه با گارانتي

۹ بازديد

مبلغ انواعگيوه زنانه بصورت اينترنتي

 

خريد گيوه اسپرت

همانطور كه مي دانيم گيوه پاي افزاري سنتي و قديمي است، كه در گذشته توسط مردم عشاير و روستاييان بسيار مورد استفاده قرار مي گرفته است. گيوه داراي فوايد زيادي بوده و براي پياده روي هاي طولاني بسيار مناسب است. مدتي بود كه استفاده از گيوه به فراموشي سپرده شده بود و خريد و فروش اين محصول ديگر رونقي نداشت. اما با استفاده از خلاقيت هايي اين محصول در ميان صنايع دستي ديگر دوباره جان گرفت و جايگاه خود را دو مرتبه به دست آورد. در واقع هنرمندان با به كار گيري هنر و سليقه خود گيوه هاي اسپرت و زيبايي را طراحي نموده و موجب افزايش طرفداران اين پاپوش قديمي شده اند.
گيوه اسپرت زنانه و مردانه

 گيوه اي كه امروزه استفاده آن در بين جوانان متداول شده است گيوه اسپرت است.  شالوده اين گيوه از همان گيوه هاي سنتي قديمي نشات گرفته است. با اين تفاوت كه بافت رويه آن بسيار دقيق تر و شكيل تر انجام مي گيرد و از انواع طرح و نقش براي تزيين آن بهره گرفته مي شود. برخي از گيوه هاي اسپرت به صورت مشترك براي بانوان و آقايان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخي ديگر داراي نقش هايي زنانه است و براي مردان مناسب نيست. براي مثال گيوه هاي اسپرتي كه براي بانوان تهيه مي شود داراي نقوش گل و بوته بوده و از منگوله و پولك هايي بر روي آن استفاده شده است.

 در حالي كه گيوه هاي اسپرت مردانه اغلب نقش و طرحي ندارند و به صورت يكرنگ و ساده توليد مي شوند. در بعضي مواقع نيز گيوه هاي اسپرت مردانه را با رنگ هايي ملايم و يا تيره تزيين مي كنند ورنگ و لعابي مردانه و زيبا به آن مي دهند. البته انتخاب و خريد گيوه اسپرت كاملا سليقه اي است.

گيوه كودكان و نوجوانان

گيوه هاي كودكانه اي نيز به بازار ارائه داده شده اند كه از نخ هاي رنگي و زيبا در آن ها استفاده شده است.

امروزه جوانان به ويژه جوانان هنرمند و هنر شناس از گيوه هاي اسپرت استفاده مي كنند و تيپ اسپرت و جديد خود را با استفاده از گيوه اسپرت به تيپي جديد و منحصر به فرد تبديل مي كنند. گيوه هاي اسپرت را مي توان همراه با انواع شلوار لي و كتان مورد استفاده قرار داد.

 خريد گيوه اسپرت

براي خريد گيوه اسپرت علاوه بر مراكز فروش صنايع دستي مي توان به فروشگاه ها و سايت هاي مجازي موجود مراجعه نمود و گيوه دلخواه خود را سفارش داد. قيمت گيوه هاي اسپرت بسيار مناسب بوده و هر قشري از جامعه مي تواند نسبت به خريد اين نوع پاي افزار زيبا و با دوام اقدام نمايد. عمر و دوام گيوه هاي اسپرت مدت ها شما را از خريد كفش هايي ديگر بي نياز خواهد كرد و بسيار مقرون به صرفه خواهد بود.

گيوه هاي اسپرت بسيار راحت و سبك هستند و مي توان از آن ها براي رفتن به مهماني، محل كار، دانشگاه، خريد و ...استفاده كرد.

براي مشاهده مي توانيد به https://asrinkala.com/buy-sale-gioh-arzan-male-women دنبال كنيد .