آرشیو تیر ماه 1400

طراحي وب سايت با ظاهري جديد

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

فراگيري راه هاي هزينه سئو بصورت اينترنتي

۹ بازديد

توضيح تركيب هاي نرخ سئو با قيمت مناسب


چرا اين مركز مشاوره به وجود آمد ؟

مدت ها بود در حرفه ي سئو در اين 9 سالي كه در اين زمينه كار ميكرديم احساس مي كردم يك خدمات خاصي در سئو براي كاربران نياز هست كه متاسفانه به صورت جدي وجود ندارد و جاي خالي آن به شدت احساس مي شود.

و آن مركز مشاوره سئو است.

خب اساسا اكثر كاربراني كه با اين موضوع به نحوي آشنايي داشته باشند مي دانند سئوكارهاي واقعي در ايران بسيار اندك هستند و در حال حاضر سفارش جديدي هم دريافت نمي كنند. چون قراردادهاي خوب خود را دارند و نيازي به كار جديد ندارند و مهم تر از آن وقت كار جديد را هم ندارند.

اگر با آنها تماس بگيريد به هر نحوي سفارش شما را بهانه هايي مثل سي ام اس نبودن , داشتن ايرادات كلي و ... رد مي كنند.

درهمين حين سئوكاران دروغين پديدار شدند. كساني كه تازه چندماه است با مفهوم سئو آشنا شدن كه متاسفانه با پيشنهاد قيمت هاي مضحك اقدام به دريافت سفارش سئو مي كنند و پس از مدتي پول شما را هدر ميدهند و حتي يك ذره هم به سئوي شما كمك نمي كنند چون اصلا نمي دانند سئو چطور انجام مي شود.

در اينجا پولي كه از شما هدر ميرود شايد به اندازه زماني كه از شما هدر مي رود مهم نباشد. اين سئوكار دروغين چند ماه از وقت شما را در يك كسب و كار مي سوزاند.

خب بعد چه اتفاقي مي افتد كسب و كارها متوجه مي شوند سئو را بايد خودشان انجام دهند . پس مدير كسب و كار يا شخصا شروع مي كند يا به واحد آي تي خود اين كار را مي سپارد .

با پرداخت هزينه هاي بسيار و آزمون خطاهاي زياد پيشرفت كمي هم ميكنند كه به هرحال بهتر از سپردن كار به يك سئوكار دروغين است.

حال در اين راه با مشكلات فرواني هم روبرو مي شود و دقيقا نمي داند چه بايد بكند. چون اساسا سئو مفهوم پيچيده اي است و تشخيص راه حل بعضي موقع ها بسيار سخت مي شود.

پس بايد از يك سئوكارحرفه اي مشورت بگيرد. بنابراين هم اينجاست كه يك مركز مشاوره سئوي خوب مي تواند پاسخ بسياري از سوالات شما را بدهد و شما را راهنمايي كند.

اگر در مورد خدمات مشاوره اي سوالي داريد از اين بخش ارسال كنيد تا پاسخ دهيم .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب معرفي مي توانيد به  هزينه هاي سئو  رجوع كنيد .

جهت معرفي https://virgool.io/@labraseo/قيمت-سئو-و-راهكارهاي-تشخيص-هزينه-ها-و-تعرفه-هاي-سئو  وارد شويد