آرشیو بهمن ماه 1398

طراحي وب سايت با ظاهري جديد

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

آشنايي روش هاي خريد كاندوم به سادگي

۷۹ بازديد

معرفي راه هاي  خريد كاندوم ارزان

با اينكه اين روزها استفاده  از  كاندوم بسيار فراگير شده و برنامه هاي سازمان بهداشت جهاني براي در دسترس بودن  و يا خريد كاندوم به شكل آسان  پايه ريزي شده است. باز هم افراد بسياري هستند كه با اين محصول  غريبه بوده و يا با نحوه استفاده از آن آشنا نيستند.ابعاد بهداشتي استفاده از كاندوم بسيار مهم تر از بحث جنسي آن ميباشد.

دقت كنيد كه همه افراد كاندوم را در مرحله اول براي پيشگيري از باداري ناخواسته و در مرحله بعدي براي پيشگيري از انتقال بيماري هاي جنسي استفاده ميكنند.بر اساس اخرين آمارها نزديك به 80 درصد زوجها براي برقراري رابطه جنسي از كاندوم استفاده مي كنند.البته اين روزها تنوعي كه در توليد اين محصول وجود دارد باعث شده تا مردم علاقه بيشتري براي مصرف كاندوم نشان دهند.فروشگاه ها شهري و آنلاين بسياري مدل هاي متنوعي از كاندوم عرضه ميكنند.

فروش كاندوم اين روزها به يك كار عادي تبديل شده و مشكلات و مسائلي كه در گذشته براي تهيه كاندوم وجود داشت از بين رفته است.شما ميتوانيد امروزه با مراجعه به يك فروشگاه سوپر ماركت كاندوم مورد نياز خود را تهيه نماييد.دقت كنيد كه كاندوم را براساس نياز و شرايطتان انتخاب كنيد و درگير تبليغات و بسته بندي هاي جذاب كاندوم ها نشويد.براي خريد اين محصولات ميتوانيد به آدرس خريد كاندوم مراجعه نماييد.

نحوه استفاده از كاندوم

بعداز اين كه براي خريد كاندوم به مراكز فروش كاندوم آنلاين يا فروشگاه هاي سطح شهر مراجعه كرديد و كاندوم مورد نيازتان را تهيه كرديد براي استفاده از كاندوم به شكل زير عمل كرده و در طول كل اين فرايند مراقب باشيد كه آسيبي به كاندوم وارد نشود.

مرحله اول

كاندوم مورد نظر را از يك طرف (لبه زيگ زاگي) آن به آرامي باز نماييد.

مرحله دوم

كاندوم را از بسته خارج كرده و پشت و روي آن را مشخص نماييد تا مطمئن شويد كه از كدام سمت باز ميشود.دقت كنيد در اين مرحله بيش از يك دور از كاندوم را باز نكنيد.

مرحله سوم

مطمئن شويد كه سر كاندوم به صورت مستقيم و رو به بيرون باشد ( منظور قسمت نوك كاندوم كه حالت مخزن ذخيره دارد ميباشد)

مرحله چهارم

دقت كنيد كه آلت شما بايد براي قرار دادن آلت در حالت نعوظ  باشد تا بتوانيد كاندوم را به صورت كامل  و صحيح استفاده نماييد.

مرحله پنجم

نوك كاندوم (مخزن ذخيره) را با دو انگشت اشاره  و شصت بگيريد تا هواي داخل آن تخليه شود و هوايي در كاندوم در هنگام كشيدن وجود نداشته باشد.

مرحله ششم

با دو انگشت يك دستتون نوك كاندوم رو محكم فشار بديد و با دست ديگه كاندوم رو روي آلت جنسي تون باز كنيد.

مرحله هفتم

بعد از رابطه و انزال, آلت خود را سريعا از  كاندوم خارج نماييد و سر كاندوم را گره بزنيد و آن را در سطل زباله قرار دهيد.

دقت كنيد كه همه كاندوم هاي  موجود در  مراكز فروش كاندوم يك بار  مصرف ميباشد.از سوي ديگر براي خريد كاندوم دست و دل باز باشيد و سعي كنيد از بهترين كاندوم موجود استفاده نماييد. اين موضوع باعث ميشود كه يك رابطه لذت بخش با اطمينان خاطر و البته  هيجان انگيز را تجربه كنيد.